Keby som vedel, čo bolo včera . . .

8. decembra 2015, bohovsky, Nezaradené

„Prepáč, zabudol som …“ Možno je to preto, lebo mám toho veľa. Alebo som len nedôsledný a veci mi rýchlo vyfučia von z hlavy. Ako sa tomu vyvarovať? Treba si písať. „List-to-do“. Mlieko, múka, jogurty. Zavolať Milanovi, ísť do banky, zaplatiť fitko … Nie je to hanba. Nie sme stroje. Aj priorita číslo jeden sa občas dokáže stratiť v sieti nestihnutých povinností. Na papieri, v mobile ako reminder, alebo atramentom na dlani. Je jedno ako, predsa účel svätí prostriedok. Na konci dňa to musí byť odfajknuté. Done! Úlohy splnené ✔ Prokrastinácia je neprípustná. Žiadne zajtra, potom … Teraz, resp. hneď ako to pôjde. Laxný prístup v dnešnom svete nie je v móde. Zodpovednosť a flexibilita. Človek sa to dokáže naučiť. Pridá to na hodnote perfekcionizmu a skvalitní rozvoj osobnosti. Večer spokojnosť z odvedenej práce … Pocit, ktorý vás robí lepšími.

 

“Najefektívnejší spôsob, ako to urobiť, je urobiť to.” – Ameila Earhart