Ale ste vyrástol mladý muž . . .

10. novembra 2015, bohovsky, Nezaradené

„Nikto ma nemá rád. Som sám … nechcený. Neviem sa zaradiť medzi ľudí, som iný … “ Na čele vyrážky, hlas farbiaci sa do barytónu a zistenie, načo ho mám. Pubertálnou adolescenciou sme si prešli všetci. Bolo to obdobie plné nechuti, hlavne pri domácich prácach. V našej hlave teror zo strany rodičov. „Som najmúdrejší na svete, múdrejší jak Bill Gates. Všetci sú blbí, len ja lietadlo.“ Zlé vyhodnocovanie situácií a znášanie dôsledkov. „Ráno dáme práska a vykašleme sa na školu. Však čo, nejak bolo, nejak bude.“ Vplyv kamarátov na správanie, činy a osud rozvoja vpred. Je mnoho faktorov, ktoré s nami mávali a ktoré nás smerovali k súčasnému stavu. K dnešnému ja, my. Osobnosť, charakter a detstvo … Synergia dokopy. Výsledok si ty sám. Človek k novembru 2015. Človek mysliaci a stále sa rozvíjajúci. Veľakrát aj dozadu. Bohužiaľ, nie každý to zvládol …

 

„Byť normálnym v období dospievania je samé o sebe nenormálne.“ – Anna Freud