Hovor do telefónu. Môj telefón je stena . . .

8. novembra 2015, bohovsky, Nezaradené

Milý Ježiško, po celý rok som bol dobrý a poslúchal som. Preto Ťa žiadam, aby si mi pod stromček, ktorý bude mimochodom krásne vyzdobený, doniesol externú batériu do smartfounu môjho typu a nekonečný wi-fi signál, ktorý sa bude chytať aj tam, kde líšky dávajú dobrú noc. Dúfam, že mojej žiadosti kladne vyhovieš. Ďakujem, mám Ťa rád! S pozdravom, Tvoj Petrík.

 

P.S.: Asi sa sám seba pýtaš, prečo Ťa dopytujem o také voloviny. Je to preto, že niektorí moji kamaráti nemajú štipku súdnosti a slušnosti, keď sedia v spoločnosti jedného alebo viacerých ľudí. Minule som bol pozvaný na poobedný drink s víziou skvelej konverzácie, ale pravda bola opakom. Chalan z hodinky svojho drahocenného času štyridsať minút civel do mobilného aparátu s úsmevom širokým, ako keby som mu povedal vtip dňa. Omyl! On sám bol anekdota v zafajčenom priestore s čajom v ruke, ktorá vo mne pestovala pocit opovrhnutia, stupidity a diskomfortu. V podstate pocit ako … Načo do prdele som tu prišiel? Aby som bol s neúctou odsunutý na druhú koľaj kvôli „dôležitému“ chatu s istým večerným vsunom bez lásky? Díky brácho, toto som si vážne nezaslúžil! Aspoň, že ten drink som mal zadarmo …

 

Darčeky všetkým tým, ktorý potrebujú mať svoje komunikátory vždy a všade pripravené. Aj pri chvíľach so svojimi milými, známymi, ale aj neznámymi. Len tak preventívne, aby mohli hrať neustále blbcov …