„Telefón“ malého mesta.

27. októbra 2015, bohovsky, Nezaradené

Odkiaľ to vieš? Vtáčiky na strome mi povedali. Šepot tichý, tichší ako mačka pripravená na lov myší. Počul si? O novom aute pred ich barakom. O tom, ako od neho žena ušla. Videl si? Opicu sediacu na jeho ramene zo včerajšej pijatiky. Nedokonalú pleť mojej susedy, ktorá je v čase puberty. Starí na oknách, dôchodcovia. Miestni znudení zo stereotypu dňa … Stihoman klebety, ktorý prenasleduje týchto ľudí. „Mestské rádio“, skôr rozhlas obecný. Každý tretí. Prosím vymeň ucho, veľa informácií. V kaviarni, parku, na ihrisku. Hráme hru spoločenskú. Počet jeden a viac vítaný. Ďakujem, nechcem! Chcem byť mimo debaty.

 

Prepáč, nevidel – nepočul a nie je to môj biznis. Starám sa o seba, či mám dať čo do huby a či mne a mojim blízkym nič nechýba. To je starosť moja každodenná. Priorita hlavná. Nie je na to čas, ani povaha. S dovolením …