Hej ty na druhej strane . . . Poď si pre mňa!

26. októbra 2015, bohovsky, Nezaradené

Na opačnom konci linky skrat vedenia. Žiarovka slušnosti zhasla. Je tma, úplná! „Nepoznám Ťa, neviem kto si, ale Tvoja mama je sociálna pracovníčka, kosoštvorec, ktorý vyprdol totálneho dementa. Meleš hovná“ … No pekne, tlak mierne stúpa. Nádych, výdych, všetko ok. V hlave obrovský otáznik. Veľa otáznikov. Prečo? Z akého dôvodu? Každý hlupák, ktorý je v konci používa všetkým známy argument: „Však čo, žijeme v demokracii, môžem vyjadriť svoj názor, povedať hocičo kedy chcem a ako chcem.“ Je to fakt! Jedine, ak to má hlavu a pätu. Ináč je to bláznovstvo, bohapustý primitivizmus. Urážka hrubého zrna. Dospelý jedinec jedine na papieri. Komplex z nevedomosti, menejcennosti. Alebo len hnev, zakorenená agresia, ktorú si neviem vybiť do vreca. Ktovie, jeho vec, nie moja.

 

Online hero. Hrdina, ktorý káže prudkým slovom nevzdelanca, fantazmagóriou s pocitom siláka. Cez internet. V skutočnosti bežný človek ako my. Ničím výnimočný. Jedine jeho druhým ja, ktorým sa prezentuje na sieti. Je mi jedno, pseudonym „urobim.si.z.huby.rit“. Idem na to. Žiaden z vás ma nevidí, nevie ako vyzerám. Dostať po papuli? Som neohrozený, takže nehrozí. Poloboh. Cítim sa tak, verím v to. Vyjdem von a som nikto. Moje meno je …