Založ si blog

Archív: november, 2015

Vitaj v miaste królów. Cześć . . .

Mesto, ktoré kedysi terorizoval oheň šľahajúci drak. Miesto, ktoré zažilo vzostup aj pád kráľov. Prežitá doba, ktorá datovala hrôzy druhej svetovej vojny a diktatúru socializmu. Kraków … Mesto na Visle, ktoré sa určite oplatí vidieť. S frajerkou sme zapojili všetky vnemové synapsie a jednodňový výlet sme si užili hlbokými dúškami. Vyštípané líca a uši plné […]

Pokračovanie článku

So keres Romale? Nič.

„Dííg, daj mi euríčko“ … Čas a sociálny systém z nich urobil príživníkov strednej triedy. Nevzdelávajú sa, nepracujú, neprikladajú ruku k dielu (česť výnimkám). A predsa na nohách lakovečky, čistá košeľa s čipkovým vzorom a účes na Travoltu. Samsung a cigarety vo vrecku. Poprípade tablet s internetom na gádžovskú muziku. Naši spoluobčania. […]

Pokračovanie článku

Je suis . . . ale prestaň!

Sociálna sieť naruby! Miesto fotiek z dovolenky a výletov, trikolóra cez celú profilovku a Eiffelovky znázorňujúce mier. Čo sa to do prdele deje? Obrovská tragédia! Viac ako stotridsať mŕtvych. Viral oplakávanie nad stratou. Začal jeden „Modlím sa za Paríž“, pridali sa ďalší, nakoniec všetci. Masový efekt „boja“ proti terorizmu. Miesto zbrane prsty […]

Pokračovanie článku

Vyzeráš ako prasiatko.

S paradajkovou od mamy mám v hlave asociáciu s Grexovou „Amerika, Afrika, paradajka, paprika.“ Pri šošovicovej zas „Šošovička, hrášok, fazuľa … “ Skoro každý pozná túto ľudovú pieseň z Oravy. Ovocie a zelenia. Strukoviny. Super potraviny. Nutričné hodnoty hodné Boha, vitamíny od A po Z. Jednoducho zdravie naše každodenné. V období chrípok, […]

Pokračovanie článku

Druhotriedna kľučka k víťazstvu.

Pred pár týždňami ogrcané toalety v Luxemburgu a krivé prostredníky na fotkách vyjadrujúce historický postup na Európu v roku 2016. Reprezentácia reprezentovala našu krajinu v pravom slova zmysle. Ani nie mesiac po tomto senzačnom úspechu prijatie na koberčeku s úsmevmi ako hollywoodske hviezdy pred premiérom Slovenskej republiky. Spoločenské faux pas. Chlapci za to nemôžu, […]

Pokračovanie článku

Ale ste vyrástol mladý muž . . .

„Nikto ma nemá rád. Som sám … nechcený. Neviem sa zaradiť medzi ľudí, som iný … “ Na čele vyrážky, hlas farbiaci sa do barytónu a zistenie, načo ho mám. Pubertálnou adolescenciou sme si prešli všetci. Bolo to obdobie plné nechuti, hlavne pri domácich prácach. V našej hlave teror zo strany rodičov. „Som najmúdrejší na svete, múdrejší jak […]

Pokračovanie článku

Hovor do telefónu. Môj telefón je stena . . .

Milý Ježiško, po celý rok som bol dobrý a poslúchal som. Preto Ťa žiadam, aby si mi pod stromček, ktorý bude mimochodom krásne vyzdobený, doniesol externú batériu do smartfounu môjho typu a nekonečný wi-fi signál, ktorý sa bude chytať aj tam, kde líšky dávajú dobrú noc. Dúfam, že mojej žiadosti kladne vyhovieš. Ďakujem, mám Ťa rád! S pozdravom, Tvoj Petrík. […]

Pokračovanie článku

Trasiem s tou fľašou jak Michael Šumacher.

Vyšumený! Ráno určite … Ústnu dutinu mám vyschnutú, pamäť vypnutú. Dva „šumaky“ šli dole krkom ako rýchle pivko po športe. Pilo sa to výborne. Bez grimasy, bez brzdy. Blackout! „Starý, čo bolo včera? Nemám potuchy.“ Šumivé víno ako aperitív, no pred pár rokmi nástroj na dokonalú opicu a buchot v debni. Vodka bola moc okukaná. Sprchy […]

Pokračovanie článku

Niekto to rád čierne.

Na hodinkách 9:30. Je čas! Vymením vodu, dosypem, mlynček zomelie a „čapujem“ … Caffé Nero. Bez mlieka a bez cukru, ako to mám rád. Na čierno som si ju začal robiť od sedemnástich. V čase, kedy sme „žrali“ starú školu hip-hopu. „Pre čiernych ľudí, čierna káva. Čierni dušou, peace!“ smiali sme sa. Cítili sme sa ako gangstri z geta. […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.

bohovsky

Rešpektuj všetko, ale neboj sa ničoho!

Štatistiky blogu

Počet článkov: 37
Celková čítanosť: 84558x
Priemerná čítanosť článkov: 2285x

Autor blogu

Kategórie