Založ si blog

Mám čáááás, však počká . . .

Dohodnutí na trištvrte. Päť, pätnásť, polhodina … po siedmich vypínam motor, lebo viem, že to bude dlhé. Čakanie na Godota. Neviem, čo so sebou … Chalanisko sa vyrúti krokom pomalším jak vozíky pri pokladni v Bille. Ani bú, ani mé. Aspoň mohol „sorry, pri odchode ma pritlačilo, musel som.“ Nič! Neveriacky krútim hlavou. Ja, dobrák – hlupák, čakal som ho až do konca. Iný človek by to po desiatich vzdal a s pocitom morálneho víťaza by odišiel. Chvalabohu, za tých pár rokov, čo ho poznám, polepšil sa. Ale dochvíľnosť ho stále obchádza.

 

Je to vlastnosť veľmi vzácna. Človek sa s tým buď narodí, naučí sa ju alebo skúsenosťami osvojí. Byť na dohodnutom mieste v určený čas. Vo veľa prípadoch o pár minút s predstihom. Človek so schopnosťou „časovej presnosti“ vo mne evokuje zodpovednosť a cit rozvinutý pre usporiadanosť. V mojich očiach má jeden (bezvýznamný) extra bod, ktorý si ale pamätám. Sám sa považujem za dochvíľneho jedinca. Pri prvom stretnutí s mojou priateľkou som jej prizvukoval nech je presná, lebo ja som. Nech vie, že to beriem vážne a že disponujem týmto darom. Štandard si držím doteraz. Občas mi ujde, ale dám včas vedieť, že budem meškať. Určite sa to stáva aj vám …

 

Ľudia s týmto darčekom do vienka pribaleným sú v dnešnej dobre čoraz väčšou raritou. Je ich stále menej a menej. Vidím to. Konfrontujem sa s tým … Pravdepodobne tu zohráva rolu nevedomosť z poznania ručičkoých hodiniek alebo digitálok. Ktovie, treba sa spýtať …

Honba za našimi každodennými pokladmi . . .

28.05.2017

Chudobný, no zdravý s milujúcou rodinou. Bohatý, ale prázdny bez priateľov. Vyberte si, čo je vám bližšie. Každý z nás hľadá to svoje. Každý sme jedinečný s tými svojimi problémami, útrapami, radosťami a zážitkami. Sme hľadači svojho pokoja, rovnováhy bez zlých vonkajších vplyvov, ktoré nás dokážu priviesť k vraku duševnej lode bez želanej odmeny. Každý z [...]

Nový svet . . . Motto, ktoré v týchto dňoch vidíme na televíznych obrazovkách.

18.08.2016

Oslava športu. Fair-play súperenie tých najlepších, ktorí bojujú o najcennejší kov v snahe pokoriť pozemské maximá. Stret rôznych národov, kultúr, vierovyznaní a všetkých farieb pleti. Posolstvo nádeje a porozumenia. Olympiáda, ako ju poznáme. Dá sa to povedať o Riu? Politika zasahuje do myslenia športovcov viac ako predtým. Nechceš mi podať ruku, lebo naše krajiny [...]

Niekto to rád „horúce“ . . .

02.08.2016

Milujem vôňu ženských vlasov a nežný dotyk druhej strany. Nie je na tom nič zvláštne, však každý rád ovoniava a skúma. Tvrdšie, sladšie, s pochopením, do obleku alebo odvážne. Je jedno, či to s priateľkou robím ráno, alebo večer. Keď mám chuť, jazdím. Nič nehrá rolu … ani koho miluješ. Miluj koho chceš. Suseda, spolužiaka, opravára, ktorý ti minule [...]

zalužnyj, syrskyj

Zelenskyj hovoril o polmilióne mobilizovaných. General Syrskyj: Potrebujeme výrazne menej vojakov

29.03.2024 14:16

Ukrajinská armáda bude musieť pre obranu pred ruskou inváziou mobilizovať menej vojakov, než sa pôvodne očakávalo.

Maďarsko polícia pobodanie péter baumann

Obeť a dvoch zranených si vyžiadal výbuchu v bytovke v Budapešti

29.03.2024 13:10

Evakuovať museli 50 ľudí.

Putin

Rutte: Vyšetrovanie ruskej propagandistickej siete je veľmi znepokojujúce

29.03.2024 12:54, aktualizované: 13:58

Činnosť proruskej špionážnej siete vyšetruje poľská kontrarozviedka a tiež belgické či české spravodajské služby.

forró, fico, galanta

Tlačila na Forróa vláda? Člen predsedníctva Aliancie: Pellegriniho podporil len predseda, stretnutie s Korčokom zrušil svojvoľne

29.03.2024 12:00

Szabolcs Mózes pre Pravdu uviedol, že ich rozhodnutie Krisztiána Forróa zaskočilo.

bohovsky

Rešpektuj všetko, ale neboj sa ničoho!

Štatistiky blogu

Počet článkov: 37
Celková čítanosť: 84660x
Priemerná čítanosť článkov: 2288x

Autor blogu

Kategórie