Založ si blog

Archív: október, 2015

Mám čáááás, však počká . . .

Dohodnutí na trištvrte. Päť, pätnásť, polhodina … po siedmich vypínam motor, lebo viem, že to bude dlhé. Čakanie na Godota. Neviem, čo so sebou … Chalanisko sa vyrúti krokom pomalším jak vozíky pri pokladni v Bille. Ani bú, ani mé. Aspoň mohol „sorry, pri odchode ma pritlačilo, musel som.“ Nič! Neveriacky krútim hlavou. Ja, dobrák – hlupák, […]

Pokračovanie článku

Denne spím niekoľko hodín . . . zZz

„Čo sa Ti dnes snívalo? Ako sa mi hovienko v zadku kývalo“ … „A Tebe? Že ty si bol zajac a môj ehm-ehm mrkva“ … Každý sníva o tom svojom. Chudobní o bohatstve, chorí o zdraví, samotári o rodine. Sú ľudia, ktorí snívajú o maximálnom uspokojení svojich materiálnych potrieb. Iní o pokojnom živote bez stresu, v objatí prírody. Snov je […]

Pokračovanie článku

Kam až krokom dovidíme. Dúfam, že ďaleko.

Hopsám svetom, dokonale obutý. Vysolil som za tenisky kilo, vôbec mi to nevadí. Labky v suchu, v úplnom pohodlí. Čas pridaný mojim hnátom, určite sa mi to oplatí … Kukám dopredu cez čierne brýle. Vôbec nežmúrim, slnko sa rýchlo skryje. Vážim si privilégiá tým hore dané, starajme sa o ne, nezničme ich behom chvíle. Oči, obraz nášho bytia. Pozorujeme a […]

Pokračovanie článku

„Telefón“ malého mesta.

Odkiaľ to vieš? Vtáčiky na strome mi povedali. Šepot tichý, tichší ako mačka pripravená na lov myší. Počul si? O novom aute pred ich barakom. O tom, ako od neho žena ušla. Videl si? Opicu sediacu na jeho ramene zo včerajšej pijatiky. Nedokonalú pleť mojej susedy, ktorá je v čase puberty. Starí na oknách, dôchodcovia. Miestni znudení zo stereotypu dňa … Stihoman […]

Pokračovanie článku

Hej ty na druhej strane . . . Poď si pre mňa!

Na opačnom konci linky skrat vedenia. Žiarovka slušnosti zhasla. Je tma, úplná! „Nepoznám Ťa, neviem kto si, ale Tvoja mama je sociálna pracovníčka, kosoštvorec, ktorý vyprdol totálneho dementa. Meleš hovná“ … No pekne, tlak mierne stúpa. Nádych, výdych, všetko ok. V hlave obrovský otáznik. Veľa otáznikov. Prečo? Z akého dôvodu? Každý hlupák, ktorý […]

Pokračovanie článku

Milujem, kde žijem.

Ráno vstanem, vonku krásne. Babie leto farbí stromy do tepla. Tatry bližšie k môjmu oku. Gerlach s Kriváňom nosy od cukru, fantázia! Kávička na vzduchu, pravom nefalšovanom, do pľúc ostrosť, ktorú musím. Je ako droga. Voda sladučká, torta v tekutom stave. Jednoducho Mastercard, na nezaplatenie! Balzam na dušu, slepačia polievka v nedeľu na stole. Vraciam sa domov, za Hybe […]

Pokračovanie článku

Brežnev so svetrom na hrudi, chcem Ťa!

Bééé, cítim sa jak ovca. Za chvíľu budem „nahý“. Strojček na vlasy nabitý. Full body ľahkými ťahmi za pol hoďku. Najprv „Pacho“, potom křoví. Keď je zima, vo vani. V lete von na nádvorí … O kilo ľahší, cítim sa fresh. Hádam to frajerka ocení. Chcem sa páčiť. Dole tričko, žiadne stresy. Šesťdesiate roky mohli byť funky, ale […]

Pokračovanie článku

Brácho, je Ti zle? Nie, len som mimo!

Kráčam s frajerkou mestom. Ruka v ruke, v druhej zmrzka. Zazriem mladého chalana v skrčenom postoji, pred tvárou hrozivo roztvorená dlaň. Odhodlane mierim k nemu, že ho skontrolujem, poprípade zachránim. V mojej hlave Votrelec, Sigourney Weaver na kohútiku spúšte. Chvalabohu negrcia. „Uhni ty trtko, kamoš ma fotí na profilovku!“ … „Faded“, póza […]

Pokračovanie článku

Sólo pre bubeníka.

Azda jediný individuálny šport v dnešnom svete je šach. Prídeš, sadneš a hráš … len ty, súper a figúrky. Keď sa mýlim, prepáčte. Nepotrebuješ človeka za svojim „chrbtom“, ktorý Ti naordinuje stravu, rozmasíruje boľavý úd alebo psychicky pripraví na majstrovský výkon. Pri šachu to nie je potreba. Ak chceš hrať túto hru v reálnom živote, byť […]

Pokračovanie článku

Makaj a nestoj, sprav si svoj priestor!

Závidím Ti, že máš Audinu pred barákom. Závidím Ti zimné dovolenky v exotike, každoročne. Nieže by som Ti závidel, ale chcel by som aj Tvoj nos medzi očami. Aj chorobu … všetko, čokoľvek! Prečo? Pretože nemám zázemie, alebo sa mi len možno nechce otvoriť knihu, pohnúť mozgovou blanou. Lebo neobetujem ani hodinku sebarealizácii, času určeného, aby som zaspával s […]

Pokračovanie článku
Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

18.03.2024 06:00

Do Virtuálnych volieb Pravdy sa za desať dní zapojilo celkovo 22 343 ľudí.

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

18.03.2024 06:30

Tzv. tanková koalícia jednou z najdôležitejších, aké boli vytvorené na podporu Ukrajiny.

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.

bohovsky

Rešpektuj všetko, ale neboj sa ničoho!

Štatistiky blogu

Počet článkov: 37
Celková čítanosť: 84555x
Priemerná čítanosť článkov: 2285x

Autor blogu

Kategórie